Cerkve Device Marije Kraljice vseh svetnikov

Razvaline cerkve Device Marije Kraljice vseh svetnikov nad Komarno vasjo v Občini Semič. Razvaline nekdanje podružnične cerkve stojijo na vrhu pobočja nad opuščeno vasjo. Cerkev je bila popisana leta 1741 v Petazzijevi vizitaciji kot Marijina cerkev in staro svetišče Vseh svetnikov. Kamnita zgradba s kvadratasto ladjo, s tristrano zaključenim oltarnim prostorom ter polkupolastim obokom in zvonikom pred glavnim vhodom. Na zahodni strani cerkve so zunanje stopnice, ki so vodile na pevski kor. Cerkev je bila pokrita v celoti s skodlami. Cerkev je pogorela v maju 1942, po ustnem viru naj bi pogorela po nesreči, ko je skupina partizanov ob ognju sušila obleko in naj bi jim ogenj ušel.

1/7

Kje odkriti

Ostanki cerkve Device Marije Kraljice sveh svetnikov se nahaja v Občini Semič v Komarni vasi blizu SC Gače. Če potujete po cesti iz smeri Dolenjskih toplic proti Beli krajini boste prispeli v vas Črmošnjice. Po vstopu v vas boste videli smerokaz za SC Gače - zavijte desno. Vozite ravno približno 5 km do smučišča in se peljite naprej. Približno 1 km po smučišču boste prispeli do še enega križišča. Zavijte levo na gozdno pot. Peljite še približno 300 m in avto pustite ob poti na čistini. Nadaljujte peš po hribu navzgor na vaši levi (slika 2). Cerkev se nahaja približno 200 m po hribu navzgor od parkirnega mesta.