top of page

Razgledna stena pod Markovo glavo

Markova glava je hrib v občini Semič z nadmorsko višino 755 metrov in se nahaja nad Črmošnjiško dolino. V neposredni bližini Markove glave se nahaja razgledna stena s katere lahko vidimo celotno črmošnjiško dolino ter mnoge vasi v Beli krajini in na Dolenjskem. Pod razgledno steno je vidna Srednja vas s cerkvijo Sv. Filipa in Jakoba. Nad njo Srednjo vasjo je vidno edino smučišče v Beli krajini in Dolenjskem - Gače.

Pogled ravno s stene nam je vidna tako imenovana Globoka dolina. Če pogledamo po dolini desno so vidne Črmošnjice. A pogled sega še dlje. Vidno je naselje Podturn pri Dolenjskih toplicah na Dolenjskem ter druge manjše vasi. Od lepem vremenu so z razgledne stene vidne tudi Julijske alpe. Ob pogledu z razgledne stene na levo je na obzorju delno viden belokranjski ravnik.

Kje odkriti

Če potujete po cesti Črnomelj – Črmošnjice v smeri Črmošnjic, naprej od napisa Semič zavijte desno proti Uršnim selam. Po približno 800 metrih zavijte levo na gozdno pot. Vozite ravno približno 3,3 km. Na razcepu zavijte levo proti Ašelicam. Po približno 750 m boste prispeli do razcepa za staro kočevarsko vas Ašelice.  Nadaljujte pot naravnost. Po približno 500 m boste prispeli do konca gozdne poti. Tu pustite avtomobil. Pot nadaljuje peš. Po približno 30 m stopite na pot desno in hodite v hrib proti razgledni steni. Nahaja se približno 10 min stran.