top of page

Sodevska stena

Sodevska stena in Sodevski kal sta dve lokaciji v neposredni bližini druga druge. Kal ima kamnito obzidje z več posajenimi drevesi v bližini. Sodevska stena se nahaja nekaj 100 m stran in je ena najbolj prepoznavnih značilnosti regionalnega parka Kolpa. S Sodevske stene je viden velik dele Poljanske doline.

Sodevski kal je bil nekoč uporabljen kot vodni vir za živino. Priča temu so ostanki hlevov v neposredni bližini kala. Kal je tudi naravni habitat za mnoge insekte, žabe ter ptice. Sodevska stena je ena glavnih atrakcij regionalnega parka Kolpa, saj ponuja čudovit pogled na Poljansko dolino, ki jo je izdolbla reka Kolpa. Iz te lokacije je mogoče videt Stari trg, razgledno točko Kozice ter mnoge vasi tako na slovenski kot hrvaški strani.

Kje odkriti

Sodevska stena in kal se nahajata v neposredni bližini ceste Vinica-Stari trg. Pri vožnji proti Staremu trgu, po vasi Hrib bodite pozorni na desni strani na smerokaz Sodevska stena. Zavijte levo na pot. Sodevski kal se nahaja približno 100 m od glavne ceste. Da pridete do Sodevske stena pustite avto pri kalu ter nadaljujte pot peš naprej od kala. Po približno 150 m boste prišli do križišča sredi gozda, tu zavijte levo. Na lokaciji so tudi tablice s smerokazi, ki vam bodo v pomoč. Sodevska stena se nahaja približno 200 m od prej omejenega križišča.